Piersicii fructele ideale pentru inima

Piersicii fructele ideale pentru inima

Piersicii au o compozitie echilibrata in provitamina A, vitamine B, vitamina C, vitamina E, minerale (potasiu, magneziu, calciu, fosfor), fibre vegetale toate în cantitati moderate. De remarcat faptul ca vitaminele A, C și E, printre cei mai buni antioxidanti, sunt într-un echilibru rar întâlnit în alte alimente.

Alte beneficii ale consumului de piersici sunt:

- au un continut caloric destul de scăzut ( 43 kcal /100 g),

- continutul de proteine, grăsimi și sodiu foarte scăzut; piersicii sunt fructele cele mai sarace in grasimi si in sodiu.

- continut mare de potasiu (190 mg /100 g) precum si magneziul, minerale esentiale pentru inima.

Pe langa faptul ca sunt gustosi sunt recomandati pentru: 

- insuficienta cardiaca, datorita antioxidantilor mentionati,  benefici pentru sanatatea arterelor si a inimii.

- tulburari digestive, fiind ușor digerabile atunci cand sunt coapte și pentru ca sunt un laxativ bland,

- disfunctii renale, deoarece sunt ușor diuretice, benefice pentru persoanele care suferă de insuficienta renala,

- obezitate, datorita continutul caloric destul de scăzut precum și a producerii senzatiei de satietate  reducand apetitul.

 

Taguri:

Comentarii